INFORMACIÓ – ALTA DE NOVES ACTIVITATS 2023
Com es presenten les noves propostes culturals?
Les dades de les activitats culturals i la documentació requerida s’emplenen únicament a través d’un formulari de la web del SARC.
Enllaç al formulari d’alta
En el seu correu electrònic rebrà dos documents en PDF:
– La fitxa tècnica amb els continguts de l’activitat introduïts en el formulari, per al seu arxiu.
– La sol·licitud de l’alta (PDF anomenat “document_seu”) que haurà de presentar a través de la SEU ELECTRÒNICA de la Diputació de València per a finalitzar l’alta de l’activitat.
Com s’entreguen els vídeos o audios dels espectacles o activitats?
Mitjançant un camp en el formulari on es pot incloure un enllaç de serveis de transferència d’arxius informàtics basats en el núvol (YouTube, Vimeo, WeTransfer, Dropbox, Mega, Google Drive…). D’esta manera no fa falta enviar còpia física (CD, DVD,…) perquè el SARC procedirà a la descàrrega i arxiu dels enllaços.
IMPORTANT: No s’ha de confondre este enllaç amb l’enllaç promocional del formulari, on s’ha d’incloure, si es desitja, una versió reduïda de l’activitat per a la seua difusió pública en el Catàleg.
Com s’envien els formats digitals dels espectacles complets o activitats presentades, si no s’ha posat enllaç en el formulari en el moment de la sol·licitud?
Mitjançant l’enviament d’un enllaç de serveis de transferència d’arxius informàtics basats en el núvol (YouTube, Vimeo, WeTransfer, Dropbox, Mega, Google Drive…) a l’adreça de correu electrònic catalogo.sarc@dival.es, identificant l’arxiu amb el codi intern que apareix en el correu o en el PDF del formulari de sol·licitud, juntament amb el nom de l’empresa o persona interessada que el presenta i el títol de l’activitat / espectacle. És imprescindible presentar tots i cadascun dels documents requerits en esta convocatòria, per a continuar amb la tramitació de l’expedient.
Quines activitats formaran part del Catàleg?
Seran seleccionades aquelles activitats i espectacles que complisquen els requisits de la convocatòria.
Quan es publica el Catàleg 2023?
El Catàleg 2023 es publica durant el mes de febrer amb les propostes culturals seleccionades que hagen sigut rebudes fins al moment. Es podran presentar noves propostes fins al 31 de maig de 2023. Estes dates poden ser modificades per questions tècniques o de organització.
Com sé si les propostes han sigut seleccionades?
A través de la consulta del Catàleg en la web del SARC, o telefònicament en cas de dubte.
Què succeeix si falta algun document o la documentació és incorrecta?
El SARC comunicarà la falta de qualsevol tipus de document a través del correu electrònic de contacte que s’inclou en la presentació de la proposta o per telèfon.
Si presente més d’una proposta cultural, s’ha de presentar tota la documentació d’empresa, autònom o associació cada vegada?
Si pertanyen al mateix NIF / NIE / CIF és suficient amb adjuntar la documentació genèrica en la primera proposta que es presente.