JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ
El termini de justificació finalitza el 24 de gener de 2024.
Una vegada publicada la resolució d’adjudicació en el BOP, i sempre que haja finalitzat l’execució del projecte, les entitats beneficiàries podran justificar la subvenció de manera voluntària fins a l’1 de desembre de 2023. En cap cas es permetrà justificació parcial de les despeses subvencionades.
Preguntes freqüents – justificació de subvencions
DOCUMENTACIÓ A APORTAR
1- Compte justificatiu
Certificat d’Intervenció / Secretaria del municipi, amb la relació de factures, ingressos i despeses.
Accés a model en formulari. (Disponible en format per a emplenar i generar el PDF)
2 – Memòria de la programació realitzada
Memòria del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, que haurà d’ajustar-se al projecte presentat. La memòria haurà de fer constar les dades referides a la programació realitzada i inclourà totes les activitats realitzades que conformen la programació, el calendari d’execució d’estes, els destinataris del projecte, les despeses realitzades i ingressos obtinguts, els mitjans de difusió utilitzats i els resultats aconseguits, amb expressió dels indicadors analitzats per a la seua avaluació.
3 – Material divulgatiu o promocional de les activitats subvencionades.
Diligència de la Secretaria de l’entitat que acredite l’adequada publicitat al caràcter públic del finançament del projecte objecte de la subvenció. S’adjuntarà a la diligència, en el mateix document, tota la documentació promocional empleada en la difusió del projecte.
En el material promocional ha de constar el logotip vigent del SARC.
Model de diligència per a l’acreditació del patrocini
Tota esta documentació ha de ser gestionada mitjançant la Carpeta Ajuntament.
Carpeta Ajuntament – Seu Electrònica de la Diputació de València