Catàlegs SARC – Índex


El SARC disposa per a este exercici 2025 de dos catàlegs:

  • el tradicional Catàleg d’Activitats Culturals, amb activitats seleccionables per a les programacions culturals dels municipis.
  • el nou Catàleg IgualSARC, amb activitats seleccionables per a programacions en matèria d’Igualtat.

Les activitats en les modalitats d’Arts Escèniques, Arts Plàstiques, Música, Tradicions Populars i Audiovisuals són compartides i estan disponibles en els dos catàlegs.

Els Tallers Didàctics Culturals seguiran únicament en el Catàleg SARC i els Tallers d’Igualtat formen part exclusivament del nou catàleg IgualSARC.

El Catàleg està en permanent actualització, afegint les activitats presentades per a la seua selecció.



Recursos per a la convocatòria SARC als Pobles 2025.

El SARC promou la difusió de propostes culturals d’empreses, professionals autònoms i associacions culturals de la província de València, perquè puguen ser utilitzades com a recurs o eina tècnica per qualsevol entitat pública o privada per a elaborar les seues programacions culturals.

Recursos per a la convocatòria de l’Àrea d’Igualtat 2025.

Com a resultat de la col·laboració entre el SARC de l’Àrea de Cultura i l’Àrea d’Igualtat de la Diputació de València, es publica el Catàleg d’Activitats IgualSARC. Este catàleg permet als municipis programar activitats relacionades amb la temàtica d’Igualtat, contant amb el suport tècnic del SARC.


IGUALSARC

«IgualSARC» és un nou servei de la Diputació de València per als municipis de la província de València, en matèria d’Igualtat.

Està liderat per l’Àrea d’Igualtat, amb la col·laboració en el suport tècnic del SARC de l’Àrea de Cultura de la Diputació.

El projecte consta de dos objectius:

  • Elaborar un Catàleg d’Activitats en matèria d’Igualtat presentades per associacions i empreses de la província de València.
  • Oferir estes activitats específiques en la convocatòria de subvencions i ajudes en matèria d’igualtat als municipis.

El perfil que es busca en estes activitats són accions d’igualtat, a partir de propostes de tallers didàctics i de sensibilització directa, així com altres activitats relacionades amb la música, les arts escèniques, les arts plàstiques les tradicions o els audiovisuals.