Activitat 25TA0587

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


YAKKA ARQUEOLOGÍA Y DIFUSIÓN

ESCRIPTURA IBÈRICA

DIANA NAVARRO LÓPEZ

Catàleg SARC
Codi catàleg 25TA0587
Actualitzat 09/04/2025
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil HISTÒRIA
Destinataris INFANTIL, PRIMÀRIA, ESO, BATXILLERAT O CICLE FORMATIU, ADULTS, TOTS ELS PÚBLICS
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
550,00 €
 
 
Sinopsi:
Descobrix qui eren els ibers a través de la seua escriptura i simbologia, comptat per arqueòlegs professionals. Comptem amb materials propis: segells amb motius decoratius i fitxes amb signes ibèric. participants podran escriure el seu nom en ibèric i adornar-lo amb motius decoratius originals de les ceràmiques ibèriques trobades en diferents jaciments. Aprén de la forma més divertida.
 
Duració total hores 1
Nº assistents 40
Nº docents 2
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Segells amb motius decoratius ibers, tintes de colors i fitxes d'escriptura ibèrica.
Materials sol·licitant:
Espai amb taules i cadires Espai amb taules i cadires Espai amb taules i cadires Espai amb taules i cadires Espai amb taules i cadires.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
DIANA NAVARRO LÓPEZ
Telèfon 694 296 526
Correu electrònic:
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.