Activitat 25TA0376

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


L'ARQUITECTURA DEL TAPIAL A LA EDAD MITJANA

PABLO SAÑUDO DIE

Catàleg SARC
Codi catàleg 25TA0376
Actualitzat 12/03/2025
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil HISTÒRIA
Destinataris INFANTIL, PRIMÀRIA, ESO, BATXILLERAT O CICLE FORMATIU, ADULTS, TOTS ELS PÚBLICS
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
700,00 €
 
 
Sinopsi:
En aquesta activitat, els assistents podran conéixer una de les tècniques de construcció més utilitzada en les nostres terres, EL TAPIAL. Entre tots construirem una secció de mur de Tapial, utilitzat en època medieval per a la construcció de castells, alqueries, habitatges…. Una tècnica que ha perdurat fins al segle passat i que actualment s'està recuperant pels seus innombrables avantatges enfront dels sistemes de construcció actuals.
 
Duració total hores 1
Nº assistents 25
Nº docents 2
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Ferramentes i tots els elements per a realitzar l'encofrat de tapial, argila.
Materials sol·licitant:
Espai obert o semicobert ampli.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
SAÑUDO DIE, PABLO
Telèfon 647 707 391
Correu electrònic:
Web:
https://www.didaktia.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.