Activitat 25TA0184

CATÀLEG SARC ANY 2025

EDICIÓ GENERAL 2024 – 2027

El Catàleg SARC per a l’any 2025 està activat des del 7 de gener de 2025.
Recordem que no és necessari renovar les activitats del 2024 perquè la vigència del Catàleg és fins a l’any 2027.

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es


BEL-ART FORMACION

DECORACIÓ SOBRE VIDRE

BEL-ART FORMACIÓN

Catàleg SARC
Codi catàleg 25TA0184
Actualitzat 07/01/2025
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil MANUALITATS
Destinataris ADULTS
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
Artista/Grup BEL-ART FORMACIÓN
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
500,00 €
 
 
Sinopsi:
El vidre és un material transparent, amorf, dur i fràgil. S'empra per a la fabricació d'elements constructius i per al calderer, entre altres. A causa de la seua brillantor i transparència, el vidre s'ha emprat per a l'ornamentació des d'antany. Una de les tècniques més utilitzades per a la seua decoració és la pintura sobre vidre, decoració sobre cristall o vidre que adquiriran una nova dimensió i singularitat si els destinem un poc de creativitat.
 
Duració total hores 6
Nº assistents 15
Nº docents 1
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Safates de vidre o fruiters, retolador transparent, pintures de vidre, pintura de plom, plantilles de dibuix, alcohol, pinzells.
Materials sol·licitant:
Sala tancada amb taules i cadires.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
DOLZ IZQUIERDO, MARÍA ISABEL
Telèfon 963 410 235
Telèfon 619 100 484
Correu electrònic:
Web:
www.belartformacion.es