Activitat 21TA0095

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


21TA0095 - TALLERS DIDÀCTICS - MANUALITATS

ANIMANT ELS CLÀSSICS

IVÁN ALFARO - ILUSTRADOR

Tornar al catàleg
Actualitzat 01/03/2021
Destinataris INFANTIL, PRIMÀRIA
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
510,00 €
 
 
Sinopsi:
Guiats per la imaginació dels clàssics literaris “En Quixot de la Manxa” (Miguel de Cervantes), “Platero i jo” (Juan Ramón Jiménez) i “Coleta, la poeta” (Gloria Fuertes), acolorirem i construirem els nostres personatges de manera articulada.
 
Duració total hores 1
Nº assistents 30
Nº docents 1
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Tot el material de dibuix i manualitats
Materials sol·licitant:
Espai tancat amb cadires i taulas
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
ALFARO ROMERO, IVÁN
Telèfon 678 283 770
Correu electrònic:
Web:
http://www.ivanalfaro.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.