Activitat 24AE0287

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


ALMA CON LA JOTA

ALMA CON LA JOTA

Catàleg SARC
Codi catàleg 24AE0287
Actualitzat 07/01/2025
Modalitat ARTS ESCÈNIQUES
Estil DANSES DEL MÓN
Públic TOTS ELS PÚBLICS
Idioma CASTELLÀ
 
Direcció JOSE MANUEL IBÁÑEZ
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
1.500,00 €
 
 
Sinopsi:
Posada en escena de la gran riquesa que hi ha dins del folklore aragonés: balls tradicionals, de nova creació, jotes d'estil, a duo, grupals, peces de rondalla... amb grans intèrprets, grans balladors i grans veus en què es pot destacar la del vigent campió d'Aragó, José Manuel Ibáñez. Un festival que no deixarà indiferent a ningú. ¿Te'l perdràs?
 
Duració minuts 80
Any d'estrena 2012
 
CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES
Nº artistes/cantants 13
Nº músics 7
Nº tècnics 1
Espai Indiferent
Necessitats tècniques específiques Recomanable escenari estable i en bones condicions, encara que ens adaptem de la millor manera possible. Lloc pròxim per a canviar-se de roba.
Ample 8 m.
Fons 8 m.
Alt 3 m.
So 1.000 W.
Llum 2.400 W.
 
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
ALMA CON LA JOTA, ASOCIACIÓN FOLKLÓRICA ARAGONESA
Telèfon 651 305 310
Telèfon 657 313 617
Correu electrònic:
Web:
www.almaconlajota.blogspot.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.