Activitat 21TA0377

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


21TA0377 - TALLERS DIDÀCTICS - ANIMACIÓ LECTORA

ANIMACIÓ A LA LECTO-ESCRIPTURA: PARAULES INVENTADES, GUIRIGALLS I AMBIGRAMAS.

ANDRÉS LLOPIS - DEPOARTISTA

Catàleg SARC
Actualitzat 08/04/2021
Destinataris PRIMÀRIA, ESO, BATXILLERAT O CICLE FORMATIU, ADULTS
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
230,00 €
 
 
Sinopsi:
Distingim tres parts diferenciades, a fi de practicar els distints exercicis sobre paraules inventades, guirigalls i ambigramas (cal·ligrafia creativa...). La imaginació, la creativitat i la diversió estan més que assegurades.
 
Duració total hores 2
Nº assistents 25
Nº docents 1
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Paper, llapis, retoladors...
Materials sol·licitant:
espai indiferent, taules o taulers i cadires.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
LLOPIS ZARAGOZA, JOSÉ ANDRÉS
Telèfon 676 815 334
Correu electrònic:
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.