JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ
El termini de justificació finalitza el 24 de gener de 2025.
Una vegada publicada la resolució d’adjudicació en el BOP, i sempre que haja finalitzat l’execució del projecte, les entitats beneficiàries podran justificar la subvenció de manera voluntària fins a l’1 de desembre de 2024. En cap cas es permetrà justificació parcial de les despeses subvencionades.
RESOLUCIÓ DE LA CONCESSIÓ DE LA CONVOCATÒRIA 2024
Publicada al BOP 198 de 14 d’octubre de 2024.
Preguntes freqüents – justificació de subvencions
DOCUMENTACIÓ A APORTAR
1- Compte justificatiu
Certificat d’Intervenció / Secretaria del municipi, amb la relació de factures, ingressos i despeses.
Accés a model en formulari. (Disponible en format per a emplenar i generar el PDF)
2 – Memòria de la programació realitzada
Memòria del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, que haurà d’ajustar-se al projecte presentat. La memòria haurà de fer constar les dades referides a la programació realitzada i inclourà totes les activitats realitzades que conformen la programació, el calendari d’execució d’estes, els destinataris del projecte, les despeses realitzades i ingressos obtinguts, els mitjans de difusió utilitzats i els resultats aconseguits, amb expressió dels indicadors analitzats per a la seua avaluació.
3 – Material divulgatiu o promocional de les activitats subvencionades.
Diligència de la Secretaria de l’entitat que acredite l’adequada publicitat al caràcter públic del finançament del projecte objecte de la subvenció. S’adjuntarà a la diligència, en el mateix document, tota la documentació promocional empleada en la difusió del projecte.
En el material promocional ha de constar el logotip vigent del SARC.
Model de diligència per a l’acreditació del patrocini
Tota esta documentació ha de ser gestionada mitjançant la Carpeta Ajuntament.
Carpeta Ajuntament – Seu Electrònica de la Diputació de València