Activitat 26TA0385

EDICIÓ 2026

Els titulars de les activitats poden accedir als procediments per a modificar-les o donar d’alta noves activitats.
Per a qualsevol consulta o incidència: catalogo.sarc@dival.es

P

26TA0385 - TALLERS DIDÀCTICS - ARTS ESCÈNIQUES

Activitat del sector professional

SINERGIES CULTURALS

CIRC DE JOCS MALABARS I D'EQUILIBRI

CASIMIR ROMERO

Catàleg SARC
Actualitzat 29/12/2025
Destinataris Tots els públics
 
Artista/Grup CASIMIR ROMERO
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
860,00 €
 
 
Sinopsi:
Treballarem competències específiques de les tècniques malabars: competències físiques i motores com la motricitat i la mobilitat articular; estimulació dels reflexos i la capacitat de reacció; destresa i agilitat (lateralitat); manteniment del cos i postura en l'espai; així com la concentració, sincronització, sentit del ritme, visualització de l'espai i apreciació de les distàncies.
 
Duració total hores 3
Assistents 160
Docents 2
 
 
DADES DE CONTACTE
Nom:
SINERGIES SERVEIS CULTURALS S. COOP. V.
Telèfon 650 086 376
615 654 514
Correu electrònic:
Web:
www.sinergiesculturals.com
 
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials que inclou el taller:
Pack de 30 propostes de jocs de circ i malabars i tot el necessari per a l'activitat, equip de só musica, assegurança responsabilitat
Materials que ha d'aportar l'entitat sol·licitant:
A l'exterior: una plaça, pati o carrer. En interior: un gimnàs o una sala polivalent.
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.