Activitat 26TA0121

EDICIÓ 2026

Estan disponibles els procediments per a modificar o donar d’alta noves activitats. Per a qualsevol consulta: catalogo.sarc@dival.es

P

26TA0121 - TALLERS DIDÀCTICS - CIÈNCIA

Activitat del sector professional

ASTRONÀUTICA. ENS VESTIM D'ASTRONAUTES PER A PHOTOCALL I LLANCEM COETS ASTRONÀUTICS

COSMOFÍSICA

Tornar al catàleg
Actualitzat 29/12/2025
Destinataris Infantil, Primària, ESO
Idioma Castellà, Valencià
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
395,00 €
 
 
Sinopsi:
Amb material de construcció de maquetes i reciclatge, es confeccionen coets d'aigua i aire que pugen molt alts. Adaptada la didàctica i dificultat de muntatge a cada edat. Explicacions de la història de l'astronàutica mitjançant maquetes a escala de la NASA. Els més petits, a més, poden vestir-se d'astronautes i fer-se fotos al costat d'un gran vinil de 2 metres de l'astronauta Aldrin que va viatjar a la Lluna en l'Apol·lo 11.
 
Duració total hores 2,5
Assistents 50
Docents 1
 
 
DADES DE CONTACTE
Nom:
DEL CASTILLO ALARCOS, Mª ÁNGELA
Telèfon 961 634 225
626 242 076
Correu electrònic:
Web:
www.escuelacosmofisica.com
 
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials que inclou el taller:
Material construcció, maquetes, coets i reciclatge. Vestits d'astronautes.
Materials que ha d'aportar l'entitat sol·licitant:
Un aula o sala. Espai a l'aire lliure, pati, camp de futbol, jardí, parc, etc.
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.