Activitat 26TA0052

EDICIÓ 2026

Estan disponibles els procediments per a modificar o donar d’alta noves activitats. Per a qualsevol consulta: catalogo.sarc@dival.es

P

26TA0052 - TALLERS DIDÀCTICS - MANUALITATS

Activitat del sector professional

KOKESHI, NINA TRADICIONAL JAPONESA

JUSTO RODRÍGUEZ REQUENA

Catàleg SARC
Actualitzat 29/12/2025
Destinataris Infantil, Primària
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
230,00 €
 
 
Sinopsi:
Kokeshi és la nina tradicional del Japó. El cap és una esfera, el cos un cilindre, no té braços ni cames. És molt senzilla, però per això mateix és tan graciosa. Al Japó les fan de fusta, però nosaltres usarem tubs de cartó reciclats, una bola de fusta i papers japonesos. També tindrà el seu paravent decorat en el qual escriurem la paraula «*kokeshi»..., en japonés! I a més aprendrem moltes coses sobre el Japó.
 
Duració total hores 1
Assistents 25
Docents 1
 
 
DADES DE CONTACTE
Nom:
RODRÍGUEZ REQUENA, JUSTO
Telèfon 963 460 572
692 517 016
Correu electrònic:
Web:
www.justo-rr.jazztel.es
 
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials que inclou el taller:
Tubets de cartó, bossa de fusta, paper japonés, cartolina, retoladors, cola, Kokeshi 1 m, material sobre el Japó i decoració.
Materials que ha d'aportar l'entitat sol·licitant:
Sala ampla interior amb taules i cadires.
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.