Activitat 25TA0195

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


25TA0195 - TALLERS DIDÀCTICS - MANUALITATS

Activitat del sector professional

BEL-ART FORMACION

INSTRUMENTS MUSICALS RECICLATS

BEL-ART FORMACIÓN

Catàleg SARC
Actualitzat 22/05/2025
Destinataris Infantil, Primària, ESO, Batxillerat o cicle formatiu, Adults, Tots els públics
 
Artista/Grup BEL-ART FORMACIÓN
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
330,00 €
 
 
Sinopsi:
Fomentarem actituds positives cap al tractament dels residus a l'escola i el seu entorn, conscienciar als alumnes del valor i la necessitat del reciclatge i la reutilització dels materials, establir pautes i rutines a l'escola fàcilment extrapolables a la seua llar, i fer a l'alumne partícip i protagonista de les activitats del reciclatge. Són alguns dels objectius del programa Instruments musicals reciclats.
 
Duració total hores 2
Assistents 20
Docents 1
 
 
DADES DE CONTACTE
Nom:
DOLZ IZQUIERDO, MARÍA ISABEL
Telèfon 963 410 235
619 100 484
Correu electrònic:
Web:
www.belartformacion.es
 
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials que inclou el taller:
material fungible, llapis, gomes, tisores, cola, regles, pintures acríliques, pinzells, llapis, cola
Materials que ha d'aportar l'entitat sol·licitant:
taules, cadires
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.