Activitat 25TA0115

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


3D LLIBRES INTERACTIUS. LLIBRES QUE ENGANXEN A LA LECTURA.

COSMOFÍSICA

Catàleg SARC
Codi catàleg 25TA0115
Actualitzat 12/03/2025
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil ANIMACIÓ LECTORA
Destinataris INFANTIL, PRIMÀRIA
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
395,00 €
 
 
Sinopsi:
Es mostren per ordre de temàtiques una gran quantitat de llibres encunyats, en 3D i interactius. En total s'exposen més de 100 llibres, tots ells de ciències. Creant l'expectació dels oients, s'insta que estos llibres, al mateix temps que entretenen, ensenyen. Després es confeccionen contes en 3D amb figures encunyades en color.
 
Duració total hores 2,5
Nº assistents 50
Nº docents 1
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Més de100 llibres encunyats i en 3D de ciències. Material per a la confecció de contes interactius amb figures en 3D i encunyats en color.
Materials sol·licitant:
Sala amb taules i cadires.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
DEL CASTILLO ALARCOS, Mª ÁNGELA
Telèfon 961 634 225
Telèfon 626 242 076
Correu electrònic:
Web:
www.escuelacosmofisica.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.