Activitat 23TA0254

Les modificacions o noves altes, es poden fer en tot moment. Les consultes sobre el Catàleg SARC, poden ser enviades al correu catalogo.sarc@dival.es

P


DEL CACAU AL XOCOLATE

MUSEO DEL CHOCOLATE COMES

Catàleg SARC
Codi catàleg 23TA0254
Actualitzat 18/01/2023
Modalitat TALLERS DIDÀCTICS
Estil GASTRONOMIA
Destinataris ADULTS
Idioma CASTELLÀ, VALENCIÀ
 
 
PREU ORIENTATIU
(amb totes les despeses i els impostos inclosos)
250,00 €
 
 
Sinopsi:
Consistirà en un tast explicat i didàctic dels xocolates, tenint com a fil conductor la història d'aquest deliciós producte, començant des de la llavor del cacau fins als xocolates més moderns, amb receptes, anècdotes i curiositats.
 
Duració total hores 2
Nº assistents 30
Nº docents 1
 
NECESSITATS TÈCNIQUES
Materials professional:
Mostres de xocolates artesanes i productes del cacau per a la degustació, envasos per a la distribució, material didàctic per a l'explicació.
Materials sol·licitant:
Sala per a esdeveniments, taula per a l'exposició, cadires per als assistents.
 
DADES DE CONTACTE
Nom fiscal:
CHOCOLATES COMES SL
Telèfon 961 701 942
Telèfon 670 237 679
Correu electrònic:
Web:
www.chocolatescomes.com
SARC
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem brindar-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el seu navegador i realitza funcions com reconéixer-lo quan torna al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del lloc web li resulten més interessants i útils.